Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ....ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Κατεβηκε    ο  Θεος  στη  γη   να  περπατησει.

Παει  στην  Ιταλια   και  βλεπει  εναν  Ιταλο  να  κλαιει...
--γιατι  παιδι  μου  κλαις;
--ο  γειτονας  μου   εχει  μια  μακαροναδα
--τι  θελεις  απο  μενα  να  σου  κανω;
--θελω  και  γω  μια  μακαροναδα
--παρε  μια  (του  δινει  μια  μακαροναδα)

Μετα  παει  στη  Σκωτια,   βλεπει  εναν  Σκωτσεζο  να  κλαιει
--Εσυ,  γιατι  κλαις;
--ο  γειτονας  μου  εχει  εναν  κουμπαρα
--θελεις  να  σου  κανω  κατι;
--θελω  κι  εγω  εναν  κουμπαρα
--παρτον  (του  δινει  εναν  κουμπαρα)

Υστερα  κατεβαινει  στην  Γαλλια  και  βλεπει  εναν  Γαλλο  να  κλαιει
--Κι  εσυ  γιατι  κλαις;
--ο  διπλανος  μου  εχει  μια  γκομενα  μανεκεν
--απο  μενα  θελεις  κατι;
--θελω  κι  εγω  μια  γκομενα  μανεκεν
--παρε  μια    (του  δινει  μια  μανεκεν)

Κατοπιν   παει  στη  Γερμανια  και  βλεπει  ενα  Γερμανο  απαρηγορητο
--Μη  κυλιεσαι   ετσι  κατω..σηκω  πανω  και  πες  μου  γιατι;
--ο  συνεταιρος  μου  εχει  ενα  τανκς
--εγω  μπορω  να  κανω  κατι;
--θελω  κι  εγω  ενα  τανκς
--καλα,  παρε  ενα  κι  εσυ

Επομενος  σταθμος  το  Ισραηλ.  Βρισκει  εναν  ισραηλινο  να  χτυπιεται  στο  κλαμα
--Παιδι  μου  τι  επαθες;  γιατι;
--ο  πελατης  μου  εχει  ενα  δισεκατομμυριο  ευρω
--απο  μενα  εχεις  κατι  να  μου  ζητησεις;
--θελω  κι  εγω  ενα  δισεκατομμυριο  ευρω
--να..παρτο

Τελος,  ερχεται  στην  Ελλαδα  οπου  βρισκει  εναν  Ελληνα  να  κλαιει  σπαρακτικα
--Απα  πα  πα κλαμααα...γιατι  παιδι  μου  κλαις  τοσο  γοερα;
--ο  φιλος  μου  εχει  μια  καλη  δουλεια  και  ζει  καλα  απ  αυτη
--θελεις  να  κανω  κατι  και  για  σενα;
--ναι..να  χασει  τη  δουλεια  του....

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ  ΤΟ  ΣΤΟ  google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.