Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ

(Ο  ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ  ΚΑΙ  Ο  ΓΕΡΜΑΝΟΣ  ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ)

Καποτε, ενας  τοκογλυφος  πηγε  τον  Καραγκιοζη  στον  Δικαστη.
-Κυριε  δικαστα  μου,  ο  κυριος   Καραγκιοζης  πρεπει  να  μου  δωσει  το  σπιτι  του,  τα  χωραφια  του  και  ολο  το  τζιβαέρι  του,  και  να   μου  χρωσταει  και  χαρη..
-Γιατι;
-Ακου:  πριν  τριαντα  χρονια,  του  δανεισα  ενα  αυγο.
-Και  λοιπόν;
-Λοιπόν...αυτο  το  αυγο  εγινε  μια  κότα.
-Μαλιστα.  Λοιπόν; 
- Λοιπον  αυτη  η  κοτα  σε  ενα  χρονο  εκανε  δυο  κοτες .  Τα  αλλα  τα  αυγα  και  τα  πουλια  που  εκανε    του  τα  χαριζω.
-Ωραια. Παρα  κατω;
-Παρα  κατω  ειναι  οτι  τον  αλλο  χρονο οι  δυο  κοτες  εγιναν  τεσσερις...και  ολα  τα  αλλα  αυγα  και  πουλια  που  εκαναν,  του  τα  χαριζω  και  μου  ωφειλει  και  χαρη.
-Τωρα  ζητας  το  αυγο  η τις  τεσσερις  κοτες;
-Οχι..περιμενε...τον  επομενο  χρονο  οι  τεσσερις  εγιναν  οκτω,
τον  μεθεπομενο  οι  οκτω  δεκαξι,  οι  δεκαξι  τριανταδυο,  εξηντα  τεσσερις,  εκατονεικοσιοκτω  κτλ  κτλ ...και  τωρα  θα  ειχαν  γινει,  αν  δεν  το ειχε  τηγανίσει  το  πρωτο  αυγο,  τοσα  μιλιουνια  κοτες  που  δεν  τις  εχει  για  να  μου  τις  δωσει. Και  μου  χρωσταει  και  χαρη  για  τα  τοσα  αλλα  πουλια  και αυγα  που  του  χαριζω,  που  θα  τα  ειχε  δηλαδη  αν  δεν  το  ειχε  φαει  το  πρωτο  αυγο  και  που  με  αυτα  θα  περνουσε  ζωη  και  κοτα,  τριαντα  χρονια  τωρα.  Ε   τωρα  μου  χρωσταει  αυτα  που  σου  ειπα,  που  ειναι  και  μικροτερης  αξια  απο  τοσα  μιλιούνια  κοτες...τα  άλλα  του  τα  χαριζω
   Και  ο  κυριος  Δικαστης  σκεφτηκε  ως  εξης:
< μωρε  σαν  να  χει  δικιο  ετουτος>
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.